lördag 4 juli 2009

Festivalen

Nu i veckan/helgen har det vart festival....som vanligt med jävligt dåliga artister, kan inte fatta att det blir så jävla dåligt år efter år. jaja skit samma, var ut torsdag förfest hos Linn å Fredde...riktigt kul, sen iväg på festivalen där det va grymt mycket folk satt i samma öltält hela kvällen, riktigt trevligt...sen när kvällen va slut begav sej jag å några till till hampen...blev såklart isnörd med kläderna på av Adam å Tomas...sånt man får räkna med när man är med dom....men visst det va skoj iaf. Hade jag haft pengar hade jag även köpt Tomas bil....(fan på plats)

Ikväll är davve ute å svänger...å ska jag va helt ärlig så va jag ganska sugen på att gå ut...men men nån må ju va hemma med kidsen oxå.

I morgon ska jag ner med Lova en sväng å kanske åka nå karuseller å såklart äta nå god mat.
Hoppas alla har haft en trevlig festivalhelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar