lördag 22 augusti 2009

Dåligt humör


Idag har jag vart på ett riktigt skithumör....å stackars Lova som får ta en del av det fast hon inte gjort speciellt mycket...blev arg på en gång helt utan andledning. Jag borde skämmas.

David jobbar hela helgen...suck blir väl å titta in hos mamma å pappa i morron, snåla tills sej nå käk. Tur att förra helgen var trevlig å att jag å David riktigt fick umgås, skulle vilja ta en hotellnatt i piteå eller nå på havsbadet...det hade vart nice. Får se när man ska hinna med det.


Har iaf blivit lite lugnare här nu...dopet avklarat å försäljningen av lägenheten, ojojoj vad skönt, speciellt det där med lägenheten....först inför foto sen inför visning...fan man måste ju tokstäda.....det är ju som ett jävla straff....men klart det va ju väldigt värt....väldigt värt. Men när man är upp i det så är det inte annat än jobbigt. Tur för mammor.....dom är bäst!!!

Klockan är jätte mycket men lyckade sova en dryg timma i afton så jag är lite pigg hehehe.


Önskar alla en trevlig helg iaf...det blir lungt för min del. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar