fredag 14 augusti 2009

Lova är stört nöjd

Idag har vi vart på stanå ätit lunch med Maria....mycket trevligt sen blev det en sväng på stan...Lova fick två klänningar, rosa nagellack å en egen vattenflaska....hon e störtnöjd. Själv köpte jag blekmedel till håret....kanske inte sveriges bästa resultat men det får duga.
I morron ska Cornelia sova borta för första gången....vi ska på 30 års fest, men jag är väldigt nervös må jag säga hur det ska gå. Stackars Doris kommer att få många sms under kvällen.

Nu hoppas jag att David kommer hem någång....med han vet man ju aldrig kan ju gott å väl va tre timmar bort...suck....jaja hoppas alla får en skön kväll å en toppen helg Kram

1 kommentar:

  1. Det kommer att gå såå bra för Doris det är jag helt säker på :-) Så försök att inte tänka på det i morron (vet att det e svårt) å ha mega kul på 30 årsfesten!! Hoppas David kommer hem tidigt idag så ni får ha fredagsmys! KRAAAM

    SvaraRadera