onsdag 16 september 2009

Toppen dag

Måste få skryta om min blomma som jag åter lyckats få å blomma inte illa för att vara jag så att säga . Lilla Cornelia har fått en ny mössa hon blev så grymt söt. Egentligen inte så svårt eftersom vi just nu har den ända söta bäbisen i heeeela världen, eller jo visst finns fler söta men inte som våran såklart. Ja mena blanda man svart å vitt kan det ju liksom inte bli fel.




Hade lite funderingar på vad jag skulle hitta på idag, kom på att jag å Lova skulle ta en tur på stan bara jag å hon, lillan fick va hos mormor. Det va riktigt trevligt Lova har vart så glad å nöjd hela dagen. Sen åkte vi å va en stund hos mamma, sen kom ett sms om en inbjudning om middag hos Ullis mycket gott. Lova fick en doktorsväska idag...ojojoj vad sjuka vi varit jag har haft 90 graders feber tror ullis hade 80 å stackars mamma hade bara 20 haha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar